• Lorem ipsum

Het kan nu natuurlijk zijn dat het artikel je niet bevalt of niet past en dat je het wil retourneren. Ruilen of retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. Uw retour dient binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling op ons adres binnen te zijn.

Hoe kan u de bestelling retourneren? (Nederland)

  • Meld je retour aan via: [email protected]

  • Vul het retourformulier volledig in en stop het in de schoenendoos. Plak het retour etiket over je adres op de verzenddoos.

  • NL: breng je pakket naar een POSTNL punt. Ruilen is op deze manier gratis binnen NL. Wil je een REFUND dan vragen wij een bijdrage van € 4,95 per pakket. Indien je meerdere artikelen besteld en je besluit om een artikel retour te sturen waardoor het bedrag wat er overblijft onder € 99,95 is dan is retourneren of ruilen niet gratis en brengen wij een bedrag van € 8,95 in mindering op het terug te storten bedrag.

  • Indien je een paar retourneert wat betaald is met Mastercard en Creditcards dan zullen wij een bedrag van € 3,95 in mindering brengen op het geretourneerde bedrag.

Hoe kan u de bestelling retourneren? (België)

  • Retourneren vanaf België is helaas niet gratis. Vul het retourformulier/belgium in. Zorg dat je pakket voldoende gefrankeerd is en stuur het per post naar:

    Roberto d’Angelo Shoes

    P.O. Box 164

    NL – 5060 AD Oisterwijk

    Nederland

  • Bewaar het retourbewijs goed dat je ontvangt bij het POSTNL punt of bij het POST punt in België.

  • De retourzending wordt binnen enkele dagen door ons verwerkt. Het totaalbedrag zullen we z.s.m., maar altijd binnen 14 dagen, na ontbinding van de overeenkomst, naar je terugstorten.

  • Het artikel is compleet, niet gebruikt, gedragen of beschadigd (passen mag natuurlijk wel).

  • De originele schoenendoos, labels en kaartjes zijn onbeschadigd.

  • Het retourformulier is volledig ingevuld en wordt meegezonden met de post.

  • Artikelen gekocht bij een Roberto d’Angelo- of RDA-dealer kun je niet direct aan ons retourneren of bij ons ruilen. Je moet in dit geval terug naar de winkel van aankoop. Zij helpen je graag verder.

  • Zit je retourformulier niet bij je pakket ? Vraag er dan een aan via [email protected]